Höst shopping

Det finns mycket jag vill ha nu till hösten och vintern är totalt förälskad i stora koftor men jag kan tyvär inte köpa allt som jag vill ha nu eftersom att jag ska flytta om bara några veckor och det är prioritet ett på listan´. Men jag har tänkt att jag ska köpa åtminstonde en stor kofta och en mössa och ett par vantar sen får det mesta änta till nästa månad. Ska till Ikea på torsdag och ska kolla ut en soffa och lite andra saker som vi behöver.
Längtar till mina byxor som jag beställde tidigare kommer, tror dom ska komma i veckan. Har bestät mig för att bli bättre på att visa bilder på det jag shoppar så ni ska få se när det kommer : )
Nu måste jag göra iårdning mig ska snart till jobbet.

Kram Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0