Förskyld

Har fått det som nästan alltid hör till hösten en ordentlig förskylning. Men jag jobbade ändå idag kanske inte så jätte bra för det verkar som om jag var lika sjuk i huvudet som i näsan hahha....
Min hjärna ville inte fungera som den skulle så jag sa ord huller om buller och tillslut fattade jag mindre än vad kunden gjorde hehe... men men det gick iallafall : )
Håller på och ska skicka iväg en beställning från H&M nu vet att jag inte borde men jag måste ha dom här byxorna. har kollat på dom ett tag nu och när jag såg dom hon fröken rar så var jag bara tvungen att göra en beställning. älskar dragkedjorna. Och jag tycker just nu att dragkedjor är såååå snyggt just nu och just svarta byxor kombinerat med silvrig dragkeja då kan det inte bli fel : )
Det som också fick följa med beställningen förutom dom här byxorna blev ett långt svart linne som jag vill ha till leggings : )

 

Har ni nått bra tips på nån huskur som man kan göra för att en förskylning ska gå över fortare?

Ingen kram då blir ni smittade : ) // Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0