onsdag

Ja idag har jag tagit det lungt. eller ja iallafall på förmiddagen. Sen så fick jag ångest av att sitta inne då solen sken ute så jag åkte in tillstan och fixa lite grejer. Jag har nämeligen tänkt att jag ska försöka få till ett sånt här fint lår smycke.

 

tänkte att jag skulle sätta ihopp det imorgon.


 Sen så åkte jag hem och fick för mig att jag skulle baka bröd. Jag kan få sånna ryck ibland att jag får för mig saker. Ibland är det att städa klädkammaren eller resa alla papper jag har eller att baka. Fick tilll några riktigt goda nytiga dinkelbröd. mumms. Sen har ag suttit och kollat på bästa serien just nu Greys anatomy.
// Åsa


Kommentarer
Postat av: Alexandra

om du kan så får du jättegärna göra ett till mig också ;) betalar självklart för det

2009-10-01 @ 11:59:32
URL: http://shopaholicbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0