nu var det ett tag sen

Ja nu va dt ett bra tag sen jag skrev nått här i bloggen. Nu har jag landat i sverige och vant mig med den svenska kylan efter en underbar vecka i värmen i Taromina. Det va bad, sol, massa god mat och trevligt folk i en vecka. Vi spendera dagarna på stranden i solen med angis släkt som jobba på stranden. Kvällarna spendera vi på nån mysig resturang med massa god mat och gott vin. Dagarna bara flög iväg. Taromina va underbart vackert en riktigt fin liten romantisk stad uppe i bärrgen. Vi går 4 par som gifte sig varje dag. Sista dagen så åkte vi ut på båt utflykt med angis kusin. Det va helt fantastikt. Man kännde sig som en kändis.





vi träffa även två svenska tjejer där nere som va helt underbart snälla som vi umgicks med.

Sen jag kom hem så har jag spenderat dagarna med att träffa kompisar och försöka komma in i vardagen igen.

Nu ska jag snart åka till kista där jag tänkte spendera lite tid å sen ska jag till en kompis jobb å hälsa på.
'
// Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0