Måndag

Eller nu är måndagen snart slut men har på senaste tiden börjat gilla måndagar. En helt ny vecka framför mig och mina veckor ser ofta ganska olika ut så det är alltid kul o se hur den här veckan ska bli. Sitter och lyssnar på
John Meyer - Free falling och jag kan inte sluta lyssna på den har lyssnat på den i repeat i flera dagar nu och än har jag inte tröttnat : )
Imorgon börjar jag kl 8 så borde sova snart för jag är super trött. Idag jobbade jag i Farsta hela dan först på Six sen i Guldväskan.
När jag kom hem var min äldsta syster här men sin sambo o deras lilla dotter och så var Emilio min andra systers son här också. Satt och pratade med honom ett tag och lekte lite med bilar : )



// Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0