jag lever igen

Åh jag känner mig levande. Idag har jag till och med varit en kortis inne i stan ch sen hemma hoss liz och hälsat på. Så underbart att få i sig lite avgas luft och se lite folk.

Kollade runt lite i butiker och upptäckte att det är det är jobbigt att gå i butiker när man absolut inte har några pengar hitta en del jag vill ha och en del jag måste skaffa nytt som en ny höst jacka. Och det gjorde nästan ont att kolla på alla fina saker. Jag tror det är första gången någonsin jag drar mig för att åka in till stan. Det som brukar va ett ställe jag verkligen gillar att åka till ,det är inte så kul nu kan jag säga när man inte har några pengar.

nej nu ska jag fortsöätta med min tv.

// åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0