fiffiga åsa

Efter att ha varit inne i stan och blivit en anning deprimerad, av att ha sett alla fina saker jag vill ha och måste ha. Så kom jag på den brilljanta idén att jag ska göra iording mina kläder jag har här hemma som ligger och skräpar. Alla har vi väl kläder som bara ligger som vi inte avänder specigellt ofta. Och då kom jag på den underbara idén att jag ska fixa till dom lite. En svart tröja tänte jag göra som den från lindex. Alltså att sätta paljetter på axlarna. Ur snyggt ju. Det fins ju hur mycket som helst man kan göra. Kanske fixa till ett par jens så här.


www.asos.com 

Det gäller ju nu när man inte har några pengar att bli lite kreativ och använta sig av det man har.

fram med saxen.

// Åsa

 

 


Kommentarer
Postat av: P

Så sant som det är sagt. För dig borde det inte vara ngt problem. Du kan själv och har kamrater som kan hjälpa dig om det skulle bli för krångligt.

Uppdatera mera.

2009-09-23 @ 10:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0