Until We Bleed

Hej sitter hemma och lyssnar på den här låten och kollar runt lite på datan. Är helt slut så jag tänkte lägga mig och läsa min bok snart. Hade kommit en jätte stor leverans idag och eftersom dom brukar klanta sig ganska mycket med att skicka fel saker o sånt så måste vi pricka av allt på packlistan. Så stod o prickade av bland annat 800 par örhängen gissa om jag är slut i huvudet och pricken över i:et är väll att listan är på tyska också så får gratis språkkurs. Min äldsta syster ringde mig idag och dom ska döpa sin lilla dotter snart och frågade om jag vill vara Gudmor. Blev jätte glad och känner mig hedrad.

Imorgon är jag ledig så det ska bli skönt. Och först ska jag in till stan o träffa Åsa och fixa lite med vår resa efter det ska jag träffa min syrra och på kvällen så ska jag och Åsa ta en öl med några kompisar.

                       

                                                            Min underbara Guddotter Tindra

// Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0