Torsdag

Hej gick upp tidigt idag för att gå till vårdcentralen och få sprutan mot svininfluensan. Var lite osäker på om jag skulle hinna med det innan vi åker eftersom att dom vaccinerar riskgrupperna först men sen fick jag reda på att jag faktiskt tillhör riskgruppen då jag har astma så det är väll bra att den kommer till användning nån gång. Så nu är det gjort iallafall. tror inte jag hade vaccinerat mig om jag bara stannat hemma.
Nu sitter jag bara o slösar lite tid här framför datan säkert massa saker jag borde göra istället men vilar mig lite innan jag drar till jobbet. Idag ska jag jobba på skolan ska bli mysigt att vara lite med barnen. Var ett tag sen jag jobbade där nu. Igår var jag och fotade lite med Sanna efter att jag varit i Guldväskans butik i Mörby och jobbat. Får se om jag hinner lägga upp lite bilder här sen men nu måste jag dra och äta innan jag ska iväg och leka : )

Ha en bra dag Kramar Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0