Lördag

Hej sitter och degar lite framför datan en liten stund innan jag sätter igång.
Har massor att göra i stugan. Ska flytta ut här innan jag åker och det är en hel del kvar men men...
Igår efter jobbet så åkte jag till Natur historiska riksmuseet och mötte upp mamma, pappa och min minsta lilla syster lovisa. Sen gick vi på Cosmonova och efter det åkte vi in till gamla stan och åt kina mat. Länge sen jag kunnat följa med när dom gjort sina utflykter så det var mysigt och få lite extra tid innan resan.
Idag så ska jag som sagt städa och ikväll ska jag förmodligen träffa steffi och Jossan.
Imorgon har mamma bjudit hit alla syskon och mormor och morfar så blir det middag.
Nej nu måste jag hoppa in i dushen o sen sätta igån ha en bra helg..



puss o kram Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0