Fredag

Hej sitter hemma och tar det lugnt ikväll. Trött och ont i huvudet efter en lång tuff vecka.
Har tittat på Idol med familjen och håller på och fixar lite inför helgen...
Imorn är det jobb och sen fest på kvällen och på söndag ska min syster dotter döpas som jag ska bli gudmor för.
Sitter och lyssnar på musik och längtar tills vi åker inte så långt kvar nu men massor kvar att fixa. Så mycket strul och tjafs just nu och människor som bara sårar än och gör en besviken om o om igen....
Men det är väll bara att vara stark och stå upp för sig själv. Borde väll inte bli förvånad vid det här laget.

Ni får ha en bra fredag kväll och tror inte jag skriver nått imorn men får se på söndag
men stora pussar från Emelie


Kommentarer
Postat av: Beyond the sun

Hej!

Ja, jag har varit på Gran Canaria två gånger, en gång under fem veckor och andra gången under två veckor. Stället vi bodde på var Playa del Inglés, cirka 30-40 minuter från Las Palmas med taxi.



Att fråga mig om boende är ingen större idé, när jag var där första gången under fem veckor fixade bartenderkursen boende, vi bodde på ett skitbilligt och ganska ruttet lägenhetshotell som heter Nilo. Ligger vid en Swingersklubb. När jag var där andra gången så bokade jag ju via typ apollo. Då bodde jag på Corona Blanca, precis vid stora centrumet med nattklubbar och så, som heter Kasbah.



Om det är lätt att fixa jobb? Ingen aning, allt handlar om säsong därnere. Och det ni måste vara förberedda på är att även om ni har jobb idag, så finns det inga som helst garantier för att ni har det imorgon. Har nämligen en tjejkompis som bor därnere sedan ett år tillbaka och det är väldigt upp och ner. Säsongsrelaterat. Sverigesäsongen drar igång i februari och håller på fram till sommarn tror jag.



Vet inte om du fått svar på det du ville, men är det något annat så är det bara att fråga.. :)

2009-10-24 @ 09:16:49
Postat av: Beyond the sun

Och min bloggadress ska kanske med också ;)

2009-10-24 @ 09:17:20
URL: http://fifteenminutes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0