att bryta

Jag har för inte så länge sen brytit med en person som jag trode va min vän. Hon svek mig gång på gång. Och gjorde att jag mådde dåligt vilket jag insåg inte kan komma nån vart i längden. Hon sa väldigt mycket men gjode väldigt lite. Hon ställde in gång på gång och svek mig. och sånt håller inte i längden. Och jag har alltid sagt till alla andra att man ska inte ha folk i sin närhet som får en att må dålig så jag tänte att jag skulle leva efter hur jag lär. Det är ju så det är inte så lätt att brya med nån som är ens vän. Elleer föreställer att vara.

Men det är nästan lite konstigt för vi tjejer har ju så lätt att bryta med killar som inte behandlar oss så som vi vill varför är det då inte lika lätt att bryta med kompisar dom behandlar en fel? Men varför ska man hålla fast vid personer som behandlar en illa spela roll om det är en kille eller kompis. Då kan man ju gå miste om dom verkliga bra personerna. Vi letar ju efter drömprinsen och nöjer oss inte med nått annat. Varför då inte leta efter drömkompisen och inte nöja sig med nått anat än det?

Till alla mina underbara drömkompisar jag älskar er.

Amen / åsa

Kommentarer
Postat av: P

Kan det vara ??

Jag hoppas att det inte är jag??

Vi syns i morgon och vad det gäller måndag så får vi pratas vid eller hur.

2009-11-07 @ 23:02:10
Postat av: asa

hejsan mamma aa pappa jag hoppas ni laser detta. nu ar vi i las palmas. va har inte hittat natt jobb. det verkar inte finnas sa mycket av de har. Sa vi morgon sa aker vi till porto riko som ligger lite langre ner pa on. Vi taknte prova turen dar. Jag hoppas allt ar bra hemma och att ni inte saknar mig for mycket. Ta hand om gamlingarna. ge maggan lanken till var rese dagbok. vi kan inte logga in pa bloggen lite strul med losenordet. men vi ska fixa det snart.

hors snart

2009-11-10 @ 19:19:19
URL: http://gemellismycken.blogg.se/
Postat av: P

Vi saknar dig jättemycket, det är tomt och tyst och det är vi inte vana vid. Jag har ingen att "bjäbba" med. När du hade åkt från Älsjö fick jag vänta 5 min innan jag kunde åka iväg. Mina ögon var fyllda av tårar. Jag "P" saknar dig jättemycket. Jag hoppas att det går bra att hitta ngt arbete så att inte reskassan tar slut för tidigt. Sköt dig och sköt om dig så hörs vi-

Pappa.

2009-11-12 @ 19:57:46
Postat av: asa

Ahh alskade pappa. Vi har inte hittat natt arbete an. Va och prov jobb pa en resturang igar men dom behover inte folk forns nata vecka och vi har inte rod att stanna so lange. resekassan tar tyvar slut fort i det har dyra landet. Om vi inte hittar nott jobb imorogn so moste vi komma po nya planer. Jag hor av mig. ringer er.

ta hand om netten och fira hennes fodelsedag

do blir hon glad. hjlp farmor att flytta utan suckar.

((

2009-11-12 @ 21:15:43
URL: http://gemellismycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0