Torsdag

Jag lovade tydligen att jag skulle ta hand om min lillasyster som är sjuk när jag låg och sov. Så kl. halv tio kom hon in och undra när jag skulle gå upp heheh... så var det med min lediga dag nee men stakarn har över 39 graders feber och liggger och sover nu....
Sitter och tittar lite på resor till i sommar och kan inte bestämma mig för nått, egentligen borde jag väll inte åka nån stans och spara pengarna istället men det känns så tråkigt men får se.. kanske blir en sista minuten

Har ni några tips på några bra resemål?

//Emelie

Kommentarer
Postat av: Åsa

2009-05-07 @ 14:54:18
URL: http://gemellismycken.blogg.se/
Postat av: Åsa

turkiet turkiet säger jag ju

2009-05-07 @ 14:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0