torsdag

hejsan hoppsan mina läsare
Hur är det med er idag?
Med mig är det bara bra. Känner mig på ett sprudlande humör. Min ena visdoms tand bråkar lite med mig men det är som vänligt.
Idag har jag varit inne i stan med Angii vi kolla runt i butiker och åt lunch. Hitta en sjukt snygg bikini topp på HM. Trevligt trotts att vädret va emot oss.
Sen va det jobb som gällde klocken 14 till 20. Fick en väldigt trevlig överrasking på jobbet idag Jossan ringde från andra sidan Atlanten. Åhh det va så kul att prata med henne och höra hennes röst. Saknar henne grymt mycket. Det rädda värkligen min kväll.
Efter jobbet så va det vip kväll på Topshop i kfem. Visar sen vad jag synda så fort jag har min kamera sladd.

resten av kvällen tänker jag spendera framför tven i soffan.

// Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0