torsdag

hejsan underbara.
hur är det med er idag? med mig är det bara bra.
Altså jag har blivit så hurtig gick lite extra tidigt idag för att hinna till gymmet och svettas lite innan jag skulle till min praktik. tyvär kunde jag inte åka dit i dag då hon som ägerstället va på semester. Så jag åkte in till stan ochkolla runt lite istället. Shoppa shampoo och balsam från märket bed hed. Ska tydligen va sjukt bra. Och så köpte jag nitar som jag tänkt att särra på ett par jenas. Hoppas det blir snyggt.
sen så åkte jag och hälsa på angii på jobbet och sen jobb mellan 14-20.

// åsa

Kommentarer
Postat av: netten

inte en dag för tidigt att du handlade shampoot, det har du pratat om länge nu. Nitar låter som du. hoppas att det går bra.

2009-05-07 @ 20:23:00
Postat av: Åsa den bästa

heheh nej jag vet .... blev lite fintad där bara men det gör inget.

jaa det gör det nog.

2009-05-07 @ 23:14:59
URL: http://gemellismycken.blogg.se/
Postat av: ALICIA - shopping & foto

bed hed är bra :)

2009-05-07 @ 23:19:45
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0