Tisdag

Godmorgon, känns skönt att vara hemma i Stockholm igen efter en helg i Dalarna med Åsa på hennes landställe vi åkte upp för att gå på en intervju på en utbildning i Leksand som jag sökt till hösten. Tyvär motsvarade den inte alls våra förväntingar men men...
Känner mig väldigt duktig idag gick upp lagom tid och har varit ute i "stugan" och fixat tills nu...
Det börjar bli klart där ute nu så jag håller på och fixar iordning min garderob och plockar in alla grejer. Ska kolla på lite tavlor och sånt sen är det klart : ) Tänkte åka till IKEA vid löning då jag är desperat behov av sko hyllor min sko samling har ökat lite dom senaste månaderna och just nu står dom bara på golvet i mitt rum så det måste fixas. Ne nu svamlar jag, idag börjar jag klockan två o jobbar till stägning så tänkte åka lite tidigare o titta runt i centrum.

Nu ska jag titta på senaste avsnittet av gossip girl

// Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0