onsdag

Hejsan och god förmiddag bloggen
Hur är det med er idag? Med mig är det bara bra. känner mig lite små seg i huvet bara.
Idag har jag varit riktigt driftig. Gick upp redan vid 8 och åt frukost sen har jag städat i mitt rum. Gud det måste låta som att jag är rena rama städ frecket med det är jag inte det är bara de att jag gillar när jag har ording och reda på saker. När det ser frächt och välkommnade ut.
Nu har jag suttit ett tag och försökt att få ording på min skolansökan till gbg men det är lättare sagt än gjort.
Snart ska jag åka och träffa Alexsandra för att få min laddare som jag glömde där i torsdags. Sen ska jag till gymmet innan det är dags för jobb.

// Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0