onsdag

Eller snart är onsdagen slut men just nu är det onsdag iallafall. Idag har jag jobbat i skärhomen alltid lika segt att jobba där men blir glad när jag får jobba mer : ) Min chef från farsta där jag vanligtvis jobbar ringde också o bad mig jobba torsdag fredag yey...  Imorn ska jag till frisören (äntligen) det behövs verkligen men tror inte det blir nån speciell förändring, bara topparna o lite sånt. Blev ett litet impulsköp på lunch rasten en maxi klänning från H&M som jag spanat på o tyckte den såg liten ut så jag tog en större storlek men när jag provade den hemma så var den liten så ska in till stan imorn o byta den hoppas den finns kvar där... ne nu ska jag sussa natti //emelie

Kommentarer
Postat av: Åsa

lilla gumma det va tisdag i går inte onsdag. snurr panna

2009-05-27 @ 10:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0