Onsdag

Hej sista jobb dagen den här veckan sen är det lånh helg super skönt : )
Har varit ute i stugan nu på morgonen och fixat och det börjar bli bra köpte ett vägg ord igår som det står Fånga dagen på som jag (läs pappa) ska sätta upp... Ska kolla efter några kuddar från Indiska sen och så ska jag till Ikea... sen är jag klar. Idag jobbar jag från halv två till 7 men måste åka tidigare, för jag måste bla annat till banken och sen köpa några små grejer.. La bud på den här coola t-shirten från marc Jacobs vill ha, men den lär ju stiga i pris med tanke på att det är klingen som säljer den men får hålla tummarna... Ne nu ska jag dra men ha en bra dag

Marc by Marc Jacobs t-shirt

//Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0