Lördag

Hej sitter hemma hos en kompis ska göra ordning mig snart och dra ut... Men just nu känner jag mig sjukt seg men det blir säkert bra... Valborg föresten, inehöll det valborg ska (eller brukar) inehålla fylla.. och inte från min sida...
Var först vid brasan med familjen och träffade massor av människor som man kände sen gick jag och träffa Sofia hon var på middag satt och snacka där ett tag sen drog vi hem till henne och hade bestämt oss för att dra in till stan men så kom hennes lille brosa o hans kompis hem stup fulla så det var bra att leka mamma och ta hand om dom... heheh...
När vi trodde vi fått båda i säng för att sova ruset av sig så börja ena spy jippi, det var bara att börja torka spya men ska inte gå in på några detaljer : P
Ne nu måste jag göra iordning mig ha en bra kväll kram Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0