Lördag

Hej Hej kom hem för ett litet tag sen sitter just nu i min mysiga stuga (som föresten är klar) o myser lite ska snart koka en kopp te o krypa ner i soffan med en bok.. Idag så började jag dagen med att först åka hem till Steffi o Danne o vara där ett tag. Efter det så åkte vi ner till centrum o träffa Tess o tog en fika. Sen skulle jag in till stan för att träffa Sofia och gå på bio, såg Dumpa honom en av dom bästa amerikanskan komedierna på länge, Se den!
Efter det så gick jag till T.G.I. Friday i kungsan där Steffi o co. var det var super mysigt rekomenderar inte deras sallad dock köttet eller hamburgarna är mycket godare...
Gjorde föresten västa klantiga grejen när jag är påväg till kungsan. Går o snacka i telefon med Åsa och ska precis gå över övergångsstället så ramlar jag lyckas på nått sätt slå i knät för att sen sätta mig raklång ner på marken... ehehhe...
Dom runt omkring kollade lite konstigt, det är liksom inte ens halt ute bara jag som lyckas snubbla på slät mark.. Så nu har jag skit ont i knät och kan inte böja det : ( men man har väll bara sig själv att skylla aja.
Imorgon ska jag först till söndagskolan (där jag hjälper till) och sen ska jag på inflyttningsfest.

Men sov så gott Kramar Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0