helgen.

Hejsan bloggen
Nu är jag tillbaka efter en helg uppe på landet.
Hur är det med er? med mig är det bara bra.
Tänkte att jag skulle ta och berätta lite om helgen. Ja då ifredags så åkte jag, Angii, syrran och pappa upp till dalarna landet. Vi åt en jätte god middag och sen tog vi det lungt.
Ilördags gick vi upp tidigt för att hinna i tid till rättviksmarknad. Åhh gud vilken underbar dag det var. Soligt och varmt och glada miner. Hitta lite smått och gott att shoppa också. Bland annat 5 påsar naturgodis( ja ni kan ju gissa vad jag kommer äta framöver ett par veckor) och lite annat smått och gott.
Sen åkte vi hem och åt korvgrillspett med sallad. Jag måste bara säga att angii är världens bästa grill mästare.
Vi satt och gjorde smycken resten av kvällen.
isöndags gick jag och angii en långpromenad runt byn och sen åkte vi hem.

en härlig helg.

// Åsa

Kommentarer
Postat av: angelica

Världens bästa grillmästare, man tackar! =)

2009-05-04 @ 14:33:36
URL: http://angiibanjii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0