fredag

Hejsan Hoppsan
Hur är det med er idag? med mig är det bara bra.
Idag så har jag jobbat mellan 10-15. Det va faktiskt en del kunder i dag konstigt nog men det är nog på grund av morsdag på söndag.
Efter jobbet åkte jag in tills stan med syrran och köpte en del presenter. Har ju en del kompisar och släktingar som fyller år nu i helgen.
Min Morfar fyller 92 år nu på söndag och det ska firas på lördag samtidigt som vi firar min födelsedag. Eftersom jag fyller år på tisdag. Och så är det morsdag i helgen och min syrra har namnsdag i dag GRATTIS.  
Sen ikväll ska jag och Emelie på mingelkväll med minoutfit.se ska bli grymt kul.

det kanske inte blir så mycket uppdaterande för min del i helgen då jag har massor att göra. Ska fira min födelsedag både lördag och söndag och ikväll är det utgång med emelie och på söndag ska jag på dejt.

uppdaterar när jag kan

// Åsa

Kommentarer
Postat av: Jossan

Nemen Britta upptagen som vanligt tusen grejjer pa G. Sitter du nagonsin ner och andas? Haha!!

Trevligt att prata med dig igar, jag ringer igen. Ha en toppen helg och fira fira. Lycka till pa sondag!



Vill hora allt sen om minigolfen.



Puss och kram fran Britta <3

2009-05-29 @ 16:16:24
URL: http://vossan.blogg.se/
Postat av: Jossan i USA

NU ar det faktiskt din fodelsedag i Sverige men inte har..



Det ar ingen vanlig dag for det ar faktiskt Asa's fodelsedag hurra hurra hurra.

Hoppas du far en underbar fodelsedag, onskar jag kunde varit dar och fira med dig men vi kan fira extra mycket nasta ar.. :D



Puss och massa karlek fran mig <3

2009-06-02 @ 01:23:44
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0