Fredag

Skönt med fredag och en ledig helg, har i o för sig varit ledig en hel del i veckan också men det är en annan femma..
Helgens planer består ut av att idag ska jag nu på dan vara barnvakt åt lillan som fortfarande är sjuk men som börjar bli bättre och senare ska jag träffa Åsa och så ska vi hem till henne tittat på film och snacka skit : )
Imorgon Lördag så ska jag först möta upp S och så ska vi handla en present till A som fyller 25 imorgon : ) efter det så ska vi hem till hennes föräldrar och fira henne ska bli riktigt mysigt..
På Söndag sen så ska jag möta upp Steffi och D och dra till kyrkan sen får jag se vad som händer...
Så ser min helg ut än så länge... '

Nu måste jag laga mat åt lillan puss // Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0