det här med vad vi stoppar i oss.

Jag har tänkt på det här med vad vi stoppar i oss. Vi tänker väldigt mycket på vad vi stoppar i munnen det ska va Gi dieter och stenåldersmetoden. Man pratar om olika fetter och vitaminer och vi äter mer och mer fullkorn. Och det nyttiga livet är med inne än någonsin.
Men borde vi då inte tänka på vad vi stoppar på oss. Ja jag tänker ju självklart på vilka hudkrämer och så vi smetar på huden och sen i sin tur hammnar i oss. För ni ska ju inte tro bara för att det är huden vi smetar det på att den inte kommer in i oss.
Jag är en smula yrkesskadad men faktum är det att det som fins i många inte alla men många hudkrämer är rena rama giftet.
Viste ni tex miniraloljor vilket fins i dom fälsta märkes krämerna är rester från bensin. Så miniraloljor är slagen från det bilar har i sina tankar.
Ni kan ju ha det i åtanke nästa gång ni smörjer in er i era krämer där hemma.
Det fins en del ingredienser i krämer som är canser framkallande.

Om vi nu tänker så mycket på vad vi stoppar i munnen kanske vi ska tänka på vad vi stoppar i huden.



bara en tanke så där // Åsa


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hurtbulle Asa och experten har talat. Visst ar jag duktig som laser sa mkt har nog aldrig last sa har mycket i hela mitt liv. Trodde till en borjan att jag inte skulle forsta nagot alls utav den engelska boken men kunde inte lagga ifran mig den sa, 2 dagar senare och nu har jag last ut den och bestallt resten utav bockerna i serien.. Heja Jossan!



Fortfarande inte fatt ditt brev men vantar med spanning. Tankt nage mer pa framtiden?



Puss o kram fran britta <3

2009-05-08 @ 01:08:25
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0