torsdag

Hejsan och god solig morgon bloggen.
Hur är det med er idag ? Med mig är det bara bra. känner mig på ett glatt humör idag.
Idag har jag mycket att göra. Först nu ska jag snart åka till min praktik och försöka fixa till en stol. Sen så måste jag in till centralen och köpa biljett till borås som jag åker till i morgon. Sen är det jobb som gäller mellan 14-20 och efter det ska jag till en kundkväll på topshop i vällingby och efter det ska jag skynda mig hem och göra mig iording till en kompis studentskiva som är ikväll. 
ojj vaa mycket jag hade åå göra

dag åå sättta fart.

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: ÅSa

Hej! Tack för titten på din trevliga blogg! Gillar alla klänningarna för jag är lika klänningfreak jag :) ...Tjejer alltså ;) Kram /ÅSa

2009-03-26 @ 12:01:31
URL: http://maripoosa.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0