torsdag

hejsan bloggen läsare.
Hur är det med er idag? Med mig är det bara bra.
Jag har kommit på en sak jag måste förändra mitt liv. Jag håller på att bli galen att varje dag ser likadan ut. Att sitta själv på jobbet hela dagarna utan någon att prata med göra att jag snart kommer prata med datorn. att det nästan aldrig är kunder och inte ha ngon att umgås med gör att jag snart kommer gå in i väggen av uttråkighet. Jag har legat hela natten och funderat på vad jag ska göra. Rutiner vist till en viss del är det bra men jag klarar inte av att det aldrig händer nått i mitt liv. Så nu tror jag har jag kommit på vad jag ska göra. Jag ska hitta en praktikplats där jag kan vara dom dagarna när jag börjar sent. Så nu ska jag ta tag i mig själv och åka in till stan och fixa upp mitt liv. Gud så dramatiskt det låter. Men det är det inte jag vill bara ha nått att hitta på. Helst skulle jag vilja hitta praktik plats hos en möbeltapetserare eftersom jag har haft det förut och det är värkligen nått som jag gillar eller hoss en silversmed.

så nu ska jag ta och åka in till stan och kolla rumt lite efter praktik plats och sen så är det jobb som vanlig mellan 14-20

skiver senare hur det gick

// Åsa

Kommentarer
Postat av: P

Toppen. Jag bara väntade på att det skulle hända. Jag har märkt på dig att du började bli uttråkad på jobbet. Jag hoppas att det blir hos en silver eller guldsmed.

2009-03-12 @ 12:12:54
Postat av: Åsa

svar: jaa jag är minst sagt uttråkad på jobbet. man jag kan ju inte derekt byta jobb heller.

nej tyvär blev det inte hos en silversmed. eftersom det är så få timamr det handlar om så är det svårt att hitta. men det blev på min fotölj.

2009-03-12 @ 16:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0