Onsdag

Hej Hej sitter och håller på lite med datan ska strax göra i ordning mig och dra till jobbet... har en skön dag idag jobbar bara från halv ett till fyra och sen bär det av och hämta lillsyrran sen hem och laga mat.. japp är barnvakt ett par dar nu åt lillsyrrorna egentligen mest åt den minsta som bara är 8 men men : )
Ska ut och shoppa på lördag behöver ett par nya vår skor mina vinter stövlar börjar bli på tok för varma så får se vad jag hittar. har ingen aning om vad jag vill ha och det brukar inte vara så bra för mig när jag ska shoppa för antingen hittar jag ingenting eller så hittar jag allt av det jag egentligen inte ska ha heheh.. men nått borde jag hitta behöver lite nya basplagg också... så nått borde jag komma hem med men nu måste jag käka nått innan det är dags att dra

puss puss emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0