onsdag

hejsan och god solig dag mina vänner
Hur är det med er idag? Med mig är det bara bra. Är på strålande humör idag. Måste va solen som gör att alla blir så glada.
Idag är det jobb som gäller mellan 14-20. Men innan jobbet ska jag göra nått som inte jag brukar göra. Jag ska nämeligen gå och träna. Från och med i dag ska jag börja mitt hurttbulle liv. Jag ska börja träna äta nyttigare och framför alt mindre godis. Jag ska bli nyttig. De ni. Nej men jag har känt på sista tiden att jag måste börja träna och komma i form. Jag kan ju inte äns springa till bussen 200 meter utan att bli svettig och helt slut. Så nu ni. Jag måste värkligen klara det här.

dags åå gå till posten åå hämta ut ett brev.

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh vad får du för mysiga brev som man måste hämta ut på posten? Rosa?:D

2009-03-18 @ 22:33:23
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0