Lördag

Hej Underbara
Hur är det med er idag? Med mig är det bara bra.
Tog mig en lång sovmorgon i morrse och tog det bara lungt passa på att kolla på LA ink och andra favorit program eftersom det är min första lediga dag idag på 12 dagar.
Sen åkte jag och mötte upp syrran inne i stan och sen sprang vi runt och leta efter träning skor till mig. Eftersom jag ska bli hurttbulle nu och börja träna så måste jag ha ett par bra och snygga skor att träna i. Vill ju inte slita ut mina knän. Hitta ett par till slut lila och aldeles perfekta att träna i. Så nu ni i morgon börjas det. Mitt nya liv.
Och så shoppa jag lite pälor också. Hitta en himla massa roliga kläder som jag tänkte shoppa när jag får min lön på fredag.
Ikväll blir det medodifestivalen med syrran. Vi har köpt på oss en massa gott godis och vin.

ha en underbar kväll

// Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0