helgen

Jaa jag är ju inte direkt bäst på att blogga på helgerna. Är ju knappt hemma.
Ja i fredags så så blev jag bjuden på en grymt god middag hemma hos jossan. Sen gick vi ut på 90s och dansa. Mycket folk roligt. Va hemma i lagom tid vilket va skönt eftersom jag fortfarande är sjuk. I lördags så fira jag och syrran mammas och syrrans namnsdag inne på gunnarssons kondis inne på götgatan. Det är värkligen ett ur mysigt kondis inte ett cafe utan ett kondis med masso av kakor och andra god bitar. Ni som inte har varit där jag rekomenderar det man känner värkligen historien som fins bakom.
Sen gick jag och syrran runt i butiker och shoppa lite. Det blev ett par solglasögon jag hade ju värkligen inga innan (ironisk) en bikini topp att ha till samlingen i sommar på alla resor , en sporttopp att ha nu när jag ska börja bli hurtig och börja träna igen, Och silver till kursen. Ilördags kväll va jag bjuden på tjejmiddag hemma hoss angii. Det va rikrigt trevligt med god mat gott vin och trevligt sällskap. Angii snaälla kan inte du lära mig pastal a forno?
Sov hemma hoss syrran orka inte åka hem.
Idag har jag bara tagit det lungt promenerat och njutit av solen

en skön helg med andra ord

Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0