helgen

Hejsan skorpan.
Hur är det med er? Med mig är det sjukt bra. Men sliten och glad. Min helg har varit helt sjuk. Ni skulle bara veta.
i fredags. eller nej vi börjar på torsdagen.
Ja som sagt så va hela den dagen helt kaos. Efter jobbet skynda jag mig hem och gjorde mig i ording. Och åkte till studentskvan vilket va helt galet jag träffa några kompisar som vi brukar festa med och det va helt galet kul att träffa dom. studentskivan va sjukt bra. Jag har nog aldrig varit på en skiva med så mycket folk. Det va kö. Kö in till en skiva.
Ja jag åkte därifrån så att jag va hemma vid halv 3 vilket a alldeles för sent.
Med tanke på att jag gick upp 6 i fredags för att ta tåget till Borås. Sov helva vägen hit. Vi gick runt lite på stan och fixa lite ärenden sen åkte vi hem och laga en väldigt kurinarisk middag pasta med kötbullar och korv sjuk gott.
Sen gjorde vi oss ording och satt och föra lite med vin och vatten pipa.
Sen åkte vi in mot stan och gick på harrys. Sjukt galet kul. Sen åkte vi hem och hade efterfest med några av liz kompisar till halv sex på morgonen. Ni kan ju gissa om jag va trött då gick upp sex på morgonen hade varit ute på torsdags kvällen och sen gick och la mig halv sex på lördagen.
Vi sov halva lördagen sen gick vi ut en promenad njöt av det underbara vädret och sen hem och börja göra oss iording till nästa fest. Som vi börja hemma hos liz klasskamrat. Fy fan va borås människor är sjuka jag har nog aldrig skrattat så mycket. Sen forsatte vi på xoy borås största nattklubb som käns som att man är utomlands när man är där inne.
Kvällen avslutade vi hemma hos liz med nattmat.
Igår söndag så va vi bara hemma tod det lungt och så passa vi även på att ta en pronemad i solen shoppa faktiskt en tunika på ett ställe som heter knalleland. kommer va jätte fin i sommar tänka visa en bild senare.sen va det att gå mot tåget. Va hemma igår efter 3 tågbyten och släpande på väskan va hem hemma vid 12.

Nu ska jag ta en promenad ner till centrum och sen iväg till gymmet innan jobbet som börjar 14-20.

shjohooo // Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0