Fortfarande sjuk

Hej skulle blivit en lång dag på jobbet igår men eftersom jag vägrar lyssna på min kropp så höll jag på o svimma så då fattade jag äntligen att jag kan nog inte jobba dubbla pass idag så det blev bara jobb till tre sen kom min morfar och hämtade upp mig så låg jag där tills det var dags att åka hem...
Är man envis så är man hehehe... så idag är jag hemma och ska fösöka gå till jobbet imorgon har inte så lång dag och är ledig på torsdag så det ska nog ordna sig... 
Hoppas att min paket från H&M kommer idag och få se om jag orkar gå o hämta det...
Jag som var så glad att det var vår o nu är det fullt med snö ute igen... Ska sluta hoppas att våren är här för jämt dan efter så är det fullt med snö men men nu ska jag sluta svamla ha det bra

Kramar Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0