dagen

ja som sagt så var jag ju inne i stan i dag för jag skulle ta tag i mitt liv göra nått som käns roligare. Jag får inte tillräckligt med stimulans i mitt jobb
Först så gick jag runt lite och kolla om jag kunde få en praktikplats hoss en silversmed. Men tyvär eftersom jag inte går på skola och det är så få timmar så gick det inte så bra. Men sen så gick jag till min gamala praktikplats hoss en möbel tapetserare som heter Min fötölj och ligger vid odenplani och dom ville jätte hjärna ha mig där. Jag ska fixa iording deras skyltingar och som gentjänst så får jag fixa våra köksstolar vi har hemma. grymt kul. Och eftersom det är hoss dom får jag komma när jag vill. Så jag har inga tider att passa vilket är jätte skönt för behöver jag inte känna att det är ett tvång.
Men jag ska helt klart testa att söka på några fler silversmeder och se om jag kanske kan lyckas till sommaren mer.
får se nu om det här ger mig tillräckligt med förändring i livet annars får jag tänka ut nått annat.

Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0