vad är det för en dag?

Nej det är ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag. Ja idag fyller jag 21 år shit jag är snart gammal kärring.
Än så länge så har jag inte firats något idag.  Men ikväll så ska jag och några kompisar gå på Fridays och äta god mat och dricka goda drinkar.

Hur är det med mina läsare idag? Med mig är det bara bra, lite små bitter dock för att det regnar på min födelsedag.

Jag måste ju berätta om min händelserika helg.
Ja som sagt i fredags så gick jag och emelie på Minoutfit.se 6 månadres drink. Det va helt underbart roligt. Mode bloggare är galana fest människor. Stämmingen va härlig och drinkarna goda. En toppen kvälll med andra ord.

I lördags va det bara att gå upp tidigt för då skulle det firas födelsedag hemma hoss mormor. Vi fira min och morfars födelsedag samtidigt. Det va ju helt underbart väder så jag passa på att få lite färg.
Kvällen spendera jag hemma med familjen vi åt god middag.

Isöndags så hade jag massor att göra. Först så åkte jag till Kista där jag lämmna tillbaka ett par tajs som inte passa.
Sen åkte jag ner till spånga och köpte en morsdags present till farmor. Och sen hem. satt på ballkongen en liten stund och fick lite färg. Men det blev varmt som i en ung så gick inte att sitta där för länge. Sen började jag förbereda in för att gästerna skulle komma.  För i söndags så fira vi min födelsedag med pappas sida. Så vi bjöd på middag. Det va riktigt trevligt att träffa säkten igen det är inte så ofta man gör det ni förtiden.
Sen på kvällen så träffa jag O igen. Vi kolla på jönssonligan och hade det mysigt. En perfekt avsluting på en toppen helg.

lägger upp liter bilder från helgen sen.

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0