torsdag

Hejsan hoppsan bloggen.
Hur är det med er idag ? Med mig är det bara bra. har haft en lugn morgon hemma har börjat packa lite inför kos.
Idag har jag en del att göra. Nu ska jag snart åka till systemet och handla lite inför midsommar som jag ska spendera ute i skärgården med några kompisar. Sen ska jag förbi apoteket och köpa lite nödvändigheter att ha med mig till kos. Sen ska jag hem och göra lite mat som jag ska ha med mig i morgon. Ska bli grymt roligt att åka ut i skärgården.

Ja som sagt så va jag och Emelie inne i stan i går och hon shoppade. Hon hitta hur mycket fint som helst. Medans jag kom hem med en påse med korv. Jo det ee sant en hel påse med korv.



Jag kan miosta sagt säga att det kändes konstigt att komma hem från en hel dags shopping med en påse med korv. Ja med det är så det är när man har en pappa som är glömsk och älskar kov. Väldens bästa dotter skulle jag kalla mig för.

nej just systemet va det.

// Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0