Onsdag/Torsdag

Hallå hallå har inte haft nån blogg lust riktigt men tänkte jag måste uppdatera läget lite. Både idag o igår så jobbade jag på min gamla skola i förskolan o på fritids som vikarie. Ganska mysigt men väldigt tålamods prövande heheh... Fick mitt paket från H&M idag o älskade alla grejerna tröjan satt skit bra o skorna också, får se om jag tar en bild sen o lägger upp. Imorgon eller idag blir det väll är jag ledig. Min syster son sover här idag så ska lämna honom på dagis på morgonen sen ska jag städa för min brosa tar examen på fredag.. Helt sjukt vad tiden går fort nu är han snart sjuksköterska : )
Går runt o väntar på svar från skolan jag sökt om jag kommer in eller inte hoppas hoppas...
Ne nu ska jag sova tråkigt inlägg men men Puss puss //Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0