midsommar

gud vaa duktig jag har varit idag. Har varit så fixig av mig så. Först så åkte jag till vällingby där jag gick på systemet och handla grejer för att göra hemma gjorda köttbullar. Sen åkte jag hem och åt lunch och hjälpte mamma lite sen så åkte jag in till stan och sprang runt köpte mag medicin så jag kan äta alla god saker imorgon och en sjukt snyggt skärp. Sen åkte jag hem och åt mat och börja packa sen gjorde jag och mamma kötbullar eftersom jag inte äter sill och så så blir det köttbullar för min del.
Nu ska jag snart åka till Liz ska sova där eftersom vi måste hinna med färjan tidigt i morgon bitti.

ha en underbar midsommar alla.

// Åsa
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0