hej

Hejsan bloggen.
Nu är jag tillbaka efter midsommar äventyret. Och snacka om äventyr.
Redan i torsdags så åkte jag hem till Liz för att sova där över natten för att så smidigt som möjligt kunna åka ut tilll Tyllingö där karins morföräldrar bor på fredagsmorgonen.
Vi gick upp innan tuppen känndes det som. innan åtta är inte mänsklig tid för mig. Och så åkte vi ut i skärgrån.
Helt underbart att komma ut på landet ett litet tag. Vi åt midsommar lunch med en massa godsaker och mina hemma gjorda köttbullar. mumms.
Sen gick vi ner till midsommar stången där det blev midsommar dans med små grodorna för hala slaten. Galet rolig.
Sen gick vi hem och tog det lungt ett litet tag innan vi skulle gå och spela bränboll med just då fick himlen för sig att öppna sig så det blev inte brännboll.
sen så kom nägra av karins kompisar dit med båt och gå gick vi till en fest på ön. Väldigt trevligt det va en trollkar där som trolla med kort som va nått helt otroligt duktig. Sen gick vi vidare till en annan fest vilket va mindre roligt för det regna nått emormt man kunde säkert krama ut min jacka när vi kom fram. Den festen spåra lite. Kvällen blev tidig vilket va skönt.



åhh snyggaste minen. Riktigt charmtroll. och söt liz.



Grabbarna grus.



partyyyyy,


En av dom vissna på efter ett tag.


Jag och Liz åkte hem rätt så tidigt på lördagen. Vilket va skönt då jag va helt slut. Jag åkte bara hem och låg i soffan resten av kvällen.
Isöndags så gick jag upp tidigt och började packa. Det är faktiskt rätt så mycket att tänka på. Och sen att tänka på att inte packa för mycket är rätt så jobbigt. Mitt på dagen så åkte jag hem till farmor där jag träffa resten av släkten på den sidan för en fika. Det vaa trevligt att träffa alla igen.
Senåkte jag och syrran hem till henne och åt middag jag passa även på att låna lite kläder av henne då hon har lite mer färgglada kläder än vad jag har. Kan ju va kul att ha lite färg när man är utomlands även fast jag föredrar helst svart. Sen åkte jag hem och fortsatte packa.
Idag jag har varit inne i stan med Emelie och fixat det sista inför resan. Växlat pengar köpt det sista nödvändiga från apoteket och ett par högtalare att ha till ipoden.
Sen åkte jag hem en snabbis och tog en power nap innan jag åkte till vällingby där jag träffa syrran för middag. trevligt trevligt.
Resten av kvällen har jag varit hemm och försökt laga väskan jag ska ha med mig då den har gått sönder lite under alla resor jag varit på.


nej nu ska jag decka framför tven

skiver imorgon inanna vi åker

kram Åsa


Kommentarer
Postat av: Jossan Au Pair i USA

Hej hej, Langt och trevligt inlagg. Bra beskrivning utav midsommarhelgen. Fina bilder med, vet du britta jag ska kopa en proffskamera inom narmsta framtiden bilder och fotografering blir min hobby nar jag borjar jobba mindre. Tankte aven forsoka mig pa och vara lite konstnar sa ska inforskaffa ett skissblock och ett par pennor. Dessutom ar bocker min nya stora passion. Jag later som storsta norden..



Ha en toppenresa, gor inget som jag inte skulle gjort!

Puss och kram <3

2009-06-23 @ 03:14:03
URL: http://vossan.blogg.se/
Postat av: Jossan Au Pair i USA

Hej hej, Langt och trevligt inlagg. Bra beskrivning utav midsommarhelgen. Fina bilder med, vet du britta jag ska kopa en proffskamera inom narmsta framtiden bilder och fotografering blir min hobby nar jag borjar jobba mindre. Tankte aven forsoka mig pa och vara lite konstnar sa ska inforskaffa ett skissblock och ett par pennor. Dessutom ar bocker min nya stora passion. Jag later som storsta norden..



Ha en toppenresa, gor inget som jag inte skulle gjort!

Puss och kram <3

2009-06-23 @ 03:14:26
URL: http://vossan.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hej, va gärna med i min tävling där du har chansen att vinna ett presentkort på H&M på 500:-! :)



http://carooliinaaa.blogg.se/2009/june/vinn-hm-presentkort.html



Ha det bra!

2009-06-23 @ 09:48:48
URL: http://carooliinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0