dålig uppdatering

uchh förlåt för den dåliga uppdaterringen här på bloggen. Har helt enkelt inte haft tid.

så vad har hänt i mitt liv sen i onsdags när jag uppdatera sist.
I torsdags så innan jobbet så åkte jag in till stan och skulle köpa en till tomas sabo berlock som jag har fått pengar till i present. Men det va så sjukt lång kö så jag orka inte. Vandra runt lite i butiker men hitta inge kul.
Sen va det jobb som gällde mellan 14-20 som vanligt. Hade en del kunder konstigt nog.
Sen efter jobbet så åkte jag hem till O vi kolla på film och åt godis.

Men tyvär så va jag tvungen att gå och lägga mig tidigt då npgra bredbands gubbar skulle komma hit hem och dra en massa kablar klocken 8 på fredags morgonen. Så det va bara at gå upp med tuppen. så det va bara att sitta vakt medans som röjde runt i hela lägenheten och borra. Jag fick stå för att flytta möbler och hålla mig undan.  Vid ett tiden va ju jag tvungen att åka till jobbet. Och dom jobba vidare hemma.

Efter jobbet så va det bara att gå hem och städa hela lägenheten. Det va damm över hela lägenheten och eftersom jag va tvungen att flytta på alla möbler så va det ett totalt kaos. Det tog mig hela kvällen att få iording på alt och ni kan ju bara gissa över hur arg jag va. Kocka i ilkska när jag decka på soffan. 

I lördags så va det jobb igen. Det va bara att rulla ur sängen och bita ihopp. Det va faktiskt helt okej att jobba då det va så pissigt väder.
Efter jobbet åkte jag hem och bytte kläder och sen åkte jag hem till angii för att fira hennes födelsedag. Det va riktigt trevligt. Vi spela ölspelet och hade det roligt.
Sen åkte jag videre och krama en annan kompis grattis. Men sen orka jag inge mer då jag hade hållt igång hela dagen och skulle va på jobbet klockan 11 på söndagen.

I söndags så va det bara att rulla ur sängen ingen och ta sig till jobbet klockan 11. Som tur va så va det inte så mycket kunder för jag hade ingen motivation als.
Efter jobbet åkte jag in till stan med där jag träffa Emelie vi sick på resturangernas dag. Jag åt fich and chips hur gott som helst. Det är alltid lika kul att gå där på resturagernas dag och läsa alla menyerna man blir så sugen på alt.
Efter det så gick vi en promenad inne i stan och prata om alt mellan himmel och jord. Alltid lika kul och träffa Emelie.
Sommna framför tven igen när jag kom hem.

I måndags så jobba jag faktiskt tidigt. Mellan 10-16 efter jobbet så va nämeligen jag och mamma på en studenmottagning på en gamala barndomskompis student.sjukt kul och god mat.

I dag då då så har jag innan jobbet varit inne i stan och köpt en Tomas Sabo berlock som jag fick pengar till i present. Så nu är mitt armband komlpett(ja nästan till jag hittar nästa berlock jag vill ha. Och sprungit runt i butiker för att försöka hitta nått att ha på mig i morgon då jag ska på en till student. Hitta en kjol från topshop med vet inte om den passar. Sen va det jobb mellan 14-20.
och efter jobbet åkte jag hem och fixa en del grejer och kolla på tv.

så nu fick ni lite uppdatering.

kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0