tillbaka

hejsan bloggen
nu är jag tillbaka i värkligheten och det suger rent ut sagt. det har tagit ett par dagar för mig att inse att jag faktiskt är tillbaka hemma från kos. Och jag kan säga att jag lgtar tillbaka varje sekund. Sverige har inget just nu som lockar mig.

sen i onsdags så har jag umgåtts med kompisar och med familjen. I går va jag ute med Liz vi va ute och dansa lite. vilket va roligt. Men gud va sveriges uteliv är tråkigt. eller så kaske det är så att man blir gräsen när man har varit utomlands.

Nej idag ska jag nog bara ta det lungt ligga framför tven.
skiver ett inlägg senare med alla bilder och så från resan.

Nu är jag på banan igen.

kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hade ni kul på kos? =) favoritbar?

2009-07-05 @ 21:00:02
URL: http://shopaholicbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0