Semester

Sista jobb dan idag så nu har jag två veckors semester framför mig helt underbart : )
Så ikväll ska jag och sofia in till stan och sätta oss på nån ute severing och bara snacka. Var föresten inne i stan med Åsa i fredags och fick med mig en klänning och ett par skor sen på hem vägen hämtade jag ut ett paket från H&M som innehöll ett till par skor och lite grejer. Igår när jag gick runt lite i centrum på lunch rasten hittade jag ytterliger ett par skor men då var jag tvungen att säga till mig själv att det räkte. Har som sagt ingen kamera just nu men ska fösöka kidnappa pappas kamera så då blir det förmodligen lite bilder : ) 



Bild från Kos

// Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0