orkar inte

det har minst sagt varit ett händelse rikt dygn för mig.
Igår morrse vakna jag av att min högsta chef ring mig och säger att jag måste säga upp mig med omedelbar värkan om jag inte gör det så skulle han polis anmäla mig. Alt detta på grund av ett missförstånd. Han va helt tokig
 Så jag ringde runt till handels och olika personer för att se om det här värkligen kunde gå till på det här viset. Och det kunde det tydligen. Jag fick bita i det sura vilket jag oftat inte brukar göra.

Så nu sitter jag här utan jobb igen. Vist jag skulle ändå  ha slutat om 7 veckor. Men jag hade hoppas att det hade slutat på ett helt annat sätt.
Hon jag trodde va min chef och min vän vissade sig va min fiende och en människa utan ryggrad.
Just nu käns det här väldigt jobbig och ledsamt men även jag kommer skratta åt det här om ett par veckor.

Ska åka upp till familjens sommarställe nu och rensa huvudet.
tar med mig datan.

jag skulle bara vilja be mina vänner om en sista sak Handla inge mer på Loccitane. dom är inte förtjänta era pengar.

Kram Ås a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0