Onsdag

Nu ska jag snart ta och åka in till stan och växla lite pengar. Sen ska jag på vardagslyx. Jag fick presentkort på massage när jag fyllde år som jag ska utnyttja idag. Ska bli grymt skönt.
Sen så ska jag till angiis jobb och hämta upp henne för jag är själv inbjuden på middag hoss henne. Hon ska göra pasta la forno så grymt gott.

Och sen ikväll ska jag in till centralen och möte upp syrran. Hon har varit på semester och shoppat så mycket tacker att hon inte kan bära det själv. Ja då är det ju tur att lilla syster inte har nått jobb.

dags och sätta fart.

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: netten

Härlig att du njöt av massagen. tack så jättemycket för att du kom och möptte mig i stan så att jag fick hem alla mina shoppade grejor.PUSSSSS

2009-07-16 @ 13:36:14
Postat av: netten

Tack så jätte mycket för att kom och mötte mig på centralen. Jag hade inte klarat att bära alla mina shoppade grejor själv. Puss

2009-07-16 @ 13:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0