Onsdag

Hej vaknade för en timme sen ung. tog en välbehövd sovmorgon och ska jobba från 2 idag. Sista jobb veckan nu innan jag går på två veckors semester. Så jag kör hårt nu sista veckan och jobbar hela så kan jag vila sen. Igår gick jag i centrum efter jobbet och efter ett tag kom mamma och Angelinn också. Hade lite presenter att köpa med tanke på att både pappa, veronica och lovisa fyller år nästa vecka plus att Veronica är höggravid och ska föda närsomhelst : )
Kollade runt lite på bloggar och såg dom här skorna från Topshop sjukt snygga. Måste åka till stan sen när jag har tid och klämma på dom



Nu måste jag käka innan jag ska dra ses senare puss Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0