Lördag

Hellu sitter här framför datan och känner mig helt stressad. Har så sjukt mycket jag måste göra men känner mig ändå ganska duktig för jag fick precis iväg två arbets ansökningar. Föräldrarna kommer hem idag igen så jag måste hinna dammsuga hela huset. Har hunnit bädda rent i sängarna och satt på en tvätt maskin. Men ska hinna dusha o så innan jag ska iväg på bio ikväll med Sofia. Nu är väll bara frågan varför jag fortfarande sitter här? heheh..
Sitter och lyssnar på den här låten på högsta volym ( tur att man bor i hus så att grannarna inte kan klaga)
Köpte föresten ett par skin byxor igår från Vila. Skit snygga när pappa kommit hem med kameran igen så ska jag visa dom plus ett par skor jag köpte för några dar sen.  Ne nu måste jag sätta fart men vi hörs

Puss Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0