Kos

Vet inte vad jag ska skriva, orkar egentligen inte blogga men gör det ändå. Måste väll börja med att säga att om ni aldrig varit på Kos åk dit! Bösta resan verkligen hade så sjukt kul hela tiden och jag och Åsa satt bara och deppa när vi skulle åka. Ska göra en samanfattning av resan sen men inte just nu. Är fortfarande nere och vill bara tillbaka saknar allt och alla. Och är så sjukt iriterad på mig själv. Jag som aldrig får känslor för nån, får det när man som minst ska få det.
Just nu sitter jag och tänker och lyssnar på Michael Jackson. Borde sluta deppa och ska börja tänka på alla fina minnen man har fått istället.




kram Em

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kos är sjukt härligt! Var ni på upstairs´?

2009-07-01 @ 23:03:39
URL: http://shopaholicbloggen.se
Postat av: Alexandra

Kos är sjukt härligt! Var ni på upstairs´?

2009-07-01 @ 23:03:47
URL: http://shopaholicbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0