torsdag

Hejsan bloggen
Hur är det med er idag? Med mig är det bara bra. Förlåt att jag inte uppdaterna något under gårdagen men jag hade fult upp hela dan och en hämsk morgon. Vakna utav att fixar gubbarna skulle komma och fixa med vattnet eller nått sånt. Inte ett skönt sätt att vakna på. Sen igår vid tio så åkte jag in till stan och shoppa lite.



Hitta ett par nya jenas. Äntligen. Är bara lite osäker på dom. Jenas måste nog va bland det svåraste att köpa det och skor.



Sen hitta jag ett par pumps från vagabond på rean (älskar att fynda). Köpte lite nya vitaminer och en sjukt cool aftonväska också på rean. Nu måste jag bara börja gå på fina middagar så jag kan använda den.

Idag har jag haft en lung morgon men nu ska jag åka iväg måste fixa nytt legg och bild till det. Shit det går ut nu i februari.
Sen ikväll blir det jobb mellan 14-20 har massor att göra på jobbet.


Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-01-22 @ 13:09:30
Postat av: Magdalena

Vet du inte att rosenrot är ett preparat för att höja sexlusten. Vem är du ute efter :P?

2009-01-22 @ 13:10:22
Postat av: Anonym

heheheheh nej jag har köpte de för att det gör att man känner sig piggare. jag behöver det nu i vinter mörkret.

2009-01-22 @ 19:19:34
URL: http://emellismycken.blogg.se/
Postat av: Jossan

Haha nemen oj mkt shopping, du ska se mina senaste fynd, ska ta kort på dom imorgon. Haha.. Rosenrot intressant ;)

2009-01-22 @ 23:32:46
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0