söndag

Hejsan bloggen¨
hur är det med mina vänner idag? Med mig är det bara bra fryser som bara den. Nån fläkt här hemma har gått sönder så jag sitter i telefon kö för att få hit någon som kan fixa det och tänkte passa på att skiva lite här i bloggen.
Idag har jag bara varit hemma tagit det lungt och kollat på tv.
Nu snart tänkte jag och syrran bege oss ut och njuta lite av solen. Ikväll blir en lugn kväll framför tven. ibland är det bara skönt att va hemma och ta det lungt. Skaffa ny energi tills jag ska jobba på tisdag.

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: netten

tack för en härlig dag i solen. och jag gjorde precis som du jag lade mig framför tvn. kramisar

2009-01-06 @ 15:00:44
Postat av: netten

var har du tagit vägen..... du har inte bloggat på ett tag

2009-01-06 @ 15:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0