låång dag

Ojj vilken lång dag jag har haft idag. Gick redan klockan tio över sju i morrse. Det är helt galet tidigt för att vara jag. Kursen idag gick väl bra min engelska är ju som sagt inte den bästa. Och han som höll i kursen prata inte världens bästa engelska så jag förstod inte alt men det är som det brukar vara. Jag va helt slut när jag kom hemefter att ha suttit i nio timmar och konsentrerat mig till max.
I morgon så är det kurs igen och jag ska gå upp helt omänsklig tid igen. Jag fattar mig inte på folk som kan gå upp tidigt jag är så lite morgon människa man kan vara.
efter kursen med jobbet i morgon så ska jag till min silver smeds kurs. Shit vilken lång dag det blir i morgon. önska mig lycka till.

tillbaka till min nya favo serie.

Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0